خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/09/12 - 09:57
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
آزادی خواه خبر داد

پیگیر حل مشکل کشاورزان شهرستان ملایر/ اختصاص تسهیلات برای توسعه کشاورزی

نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: همه تلاش خود را انجام می دهم تا مشکل کشاورزان منطقه برطرف شود چرا که این موضوع ایجاد اشتغال و بهبود فضای اقتصادی شهرستان را در پی خواهد داشت.

احد آزادی خواه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: با وزیر جهاد در خصوص احداث قنات در روستاها برای تامین آب کشاورزی مباحثی مطرح شد تا این اتفاق انجام بگیرد و قطعا این کار رضایتمندی کشاورزان در پی خواهد داشت.



وی افزود: یک طرحی تحت عنوان از آبخیز تا جالیز وجود دارد که ما می خواهیم به صورت پایلوت در روستای جوزان و علی آباد آن را اجرایی کنیم و اگر این اتفاق بیفتد قنوات احیا خواهند شد همچنین چندین قنات ملایر نیز مقرر شده امسال مرمت و احیا شوند.



این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: پیگیری هایی هم برای حل مشکل نهاده های دامی کشاورزان انجام گرفته است و همچنین تسهیلاتی برای توسعه کشاورزی شهرستان به کشاورزان اختصاص داده شد.



نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: همه تلاش خود را انجام می دهم تا مشکل کشاورزان منطقه برطرف شود چرا که این موضوع باعث ایجاد اشتغال و بهبود فضای اقتصادی شهرستان را در پی خواهد داشت./



پایان پیام

  • کد خبر : 353014
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار